Onsdags Uppdatrering

 
IDAG ÄR DET ONSDAG. ONSDAG = UPPDATERING
Jag hoppas på roliga uppdrag fortsättning av huvudberättelsen. Uppdragen måste man få mycket xp på! Nya Hästraser kanske Arabiskt Fullblod. Tinker finns många raser som jag skulle vilja ha. Att man skulle kunna leda hästen.  Och att den andra delen av skördebygden kommer öppna. Också att många nya butiker alla som är stängda just nu kommer öppnas. Att visa av Skördebygdena paddockar fylls med saker t.ex hinder, dressyr A,B,C och sånt. Dressyr tävling på Södra Jorviks Arena. Att man kommer kunna köpa morötter. Täcken, grimma och grimskaft. Att de gör så man kan korta och länga tyglarna. Att de ordnar en hoppgalopp. Fixar så man kan rida i olika dressyr steg. Här var bara lite av allt jag skulle vilja ha på SSO. Elr visa av de har sakerna är mina dröm funktioner.
 
Vad tror jag: Jag tror att det kommer vara nya kläder och utrustning. Att några av de stängda butikerna kommer öppnas.
 
Vad tror ni det kommer bli? vad hoppas ni? Vad är Era dröm funktioner.
 
(Detta är ett tidinställtinlägg och förhoppningsvis är jag i skolan då!)
 
Gjorde denna uppdatering skylt precis vad tycker ni? Ska göra en jul uppdateringskylt senare men inte idag! :D


Senare idag tror jag att jag ska skriva ett långt inlägg om mina dröm funktioner. Och har en ide som ni för reda på snart. Hoppas ni kmr gilla de.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!