Nu tar jag upp något som suger med SSO

Hejsan Svejsan
Nu måste jag bara ta upp en sak. Att alla SSO människor är så himla smala och sånt.
För det första inga SSO nördar bl.a mig ser så ut. Vi sitter i timmar framför SSO och spelar när andra i vår ålder är ute med kompisar. Ok  i vissa åldrar gör de andra barnen dumheter och det gör ju därför inte vi ;) och kommer inte göra så länge vi spelar SSO. Att karaktärerna VI är, att de är så smala är inte bra för oss. Tänk så här, har du tänk att många i olika chattar säger; BRB, ska bara hämta varm coklad eller BRB jag ska bara hämta godis. Typsikt Nadine är: BRB, ska bara göra Smothie (Smothie med Yoghurrt och hallon och banan mixat. Fast det ska vara både Vanilje Yoghurt och netral Yoghurt)  De andra alternativen kanske inte är så bra för kroppen. Om man äter sånt mycket så börjar man få lite mull. Magen kommer inte vara så där smal som på SSO efter 1 månad. och efter 1 år. Ni fattar kroppen blir större om man åter så och om man sitter framför datorn dag efter dag. I timmar och äter middag och lunch och sånt. För vi rör oss inte så mycket. Så varför är då SSO karaktärerna så smala. Jag tyker att de borde vara lite mindre smala inte som värsta barbie dockerna. Det är något som suger, De borde vara lite mindre smala mer som.... Ne gud jag kommer inte på tänkte säga en slags docka elr så som är lite mindre smal JA kom på mer som bebis dockor xD, De är mer normalt smala för SSO spelare xD 
Så här smala är vi inte irl elr hur!
Inte jag i alla fall och kolla armarna.
 
 
Sen till nästa tänkte på det här med att alla SSO karaktärer har ljus hy, alla som spelar är inte vita och det borde finnas ljus bruna och bruna och svarta och kanske gula med kanske det finns. Om man tänker alla länder som SSO serverna finns i. Det tycker jag verkligen borde ändras. Jag tycker de borde göra en uppdatering där man kunde typ vid stranden elr något ligga och sola och det kostade pengar säkert men då blev man mörkare man valde hur länge man ville sola det kostade lika mycket. Och så blev man en annan färg. Och ett ställe med snö typ där man kunde göra sig ljusare det kostade också och iskilnad från hur  vit man ville bli olika länge valde man. Fast man behövde inte kolla när de solades typ mer som om man tänker på när man sover över kommer det upp en sak, typ något sånt.
 
Tac och hej!  Tror detta räcker.
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!