Någon vart sjuk!

Vakna med jätte ont i magen och det kändes som om jag skulle spy! 
Så kunde inte gå till skolan idag! 
Har precis värmt nyponsoppa och tog några pepparkakor till!
Tror jag ska logga in på SSO och fiska och levla lite och sånt. 
 
Tack för alla besökare igår och sidovissningarna var skyhöga <3 Jag älskar er!
I Think a miss U Diamondprincess
Jag saknar henne i stallet jag saknar henne. Hon var min favorit i stallet ett tag och red BARA henne. Så vad hände varför sålde jag henne. Och man får bara 2100 js det är hur lite som helst för denna tjej. Men när jag rider på henne och alla typ har likdana det var ju där jag tröttnade. Såg alla Frieser rida runt och de flesta hade till och med samma färg, Jag tror (inget dumt menat) att de rätt många på friesar verkade så fjortis aktiga. På en friser med blont hår och mycket smink tycker jag att de ser så fjortis aktiga. Menar inget dumt. Säger bara det. Och jag vill absolut inte ses så ok jag har typ inget smink och jag har ljus brunt hår kanske inte såg så ut hihi. Men jaja. Hoppas ingen blir arg på mig för detta inlägg. När man bara ser Frieser inte tusen friesar så är de så underbara så vackra. Det är därför jag frågar mig själv ska jag köpa tillbaka Dimma ska jag köpa tillbaka min underbara Dimma. Jag älskade henne. Jag älskar henne.
Tänker ju köpa SC på dubbel sc helgen.
BRB ska bara kolla hur mycket pengar jag har på mitt ungdomskort.
TBx.
Har 632,40 kr. (Av pengarna jag får använda till SSO) Då har jag råd att köpa 2000 sc och då under sc helg blir det 4000 sc. Då kan jag ju köpa både Dimma och Appolosan. Och kanske betala Molly upp en level är något :)  Har aldrig gjort det!
 
 Borde egentligen kolla spara men juste nästa månad jul måste ha pengar till alla presenter.
Har tänk att överaska min bästis med att ge henne SR. Vissade henne SSO och hon älskade det men hon är inte SR än. Hoppas hon inte kollar detta inlägg för då är jag körd. Haha. 
 
Hejdå! Nu blir det SSO elr nej vänta ett stycke till nej Nadine det får bli i ett annat inlägg! SES  i nästa inlägg.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!