Midnightlove aka Tornesch

 
Tornesch som jag valt att kalla honom är ett Jorviks Varmblod på 165 cm. Tornesch föddes den 12 januari år 2003 vilket betyder att han är 10 år.
Tornesch fullständiga namn är då A Saga of Midnightlove. Tornesch's föräldrar vet vi inte mycket av för han var vild och så hittade Johanna honom sedan har han vart på Hästön tills jag hittade honom och blev förälskad i honom dirckt jag såg honom då fick jag ha honom på prov sedan så köpte jag honom. Tornesch är en vit, ljus brun skäck. Tornesch är en häst som älskar att busa och kela. Tornesch behöver någon som tar det lugnt med honom, då han har ett hetsigt temprament. Men även en välutbildad ryttare, som inte blir rädd för att bli avkastad. Om du någon gång kommer in i mitt stall så kommer du fasna i timmar vid Tornesch och bara stå där och kela.
 
                                                                         
                                                         Namn: Midnightlove:
                                                         Smeknamn: Tornesch och Tornet
                                                         Ras: Jorvik Varmblod
                                                         Ålder: 10 år
                                                         Kön: Valack
                                                         Mankhöjd: 165 cm
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!