Till stallet och så ska jag HOPPA :D

Nu ska jag till stallet irl!
Det är hoppning idag så JIppi!
Är dock lite förskyld så scary!
Egentligen får ci se om vi åker för är ju förskyld men ska göra allt för att åka!
Vill hoppa och tänk om de är Molly jag ska rida då måste jag vara där!
Så är det bara!
Ja alltså irl Molly!
Munsboro Classic alltså <3
This is Molly
I love U Molly
Enligt mig är hon VÄRLDENS FINASTE PONNY!
Hon är en D.ponny
Som är världens bästa!
 
Ja, ni som följt mig länge vet ju att Moonstar (Molly) Kallas Molly för att jag typ ville ha henne på SSO och jag vet så hon ser ut på SSO är långt ifårn lika fint och inte super likt heller men det är bättre än inget.
 
Lotus finns ju irl också! :D
Min förre detta Skötar ponny!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!