SÅ här ser de ut idag

Kommer kanske inte hinna Blogga så jätte mycket pga att jag rider ju idag åker halv 5. Kommer hem sent. Och jag ska kanske åka på fortet idag. Så vi får se hur de blir men ska försöka göra några inställda till idag och  imorgon. Ska bli bättre på inställda. Men då kommer de vara en inställd på morgonen. När jag igentligen är i skolan :) 
Och en annan inställd på kvällen för då har jag 68an. Det är en kyrk grupp där vi gör olika saker :)
 
Just nu levlar jag Snöflingan lite kolla hon är i level 3 nu.
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!