Nu är jag arg

ha rnu byt namn på Lion till Lionking från Lionmaster dumma Gabbi du verkade älska klubben och sen säger hon hela tiden ingen i klubben verkar gilla mig jag lämnar. och sen när jag skulle välja häst så hon välj Lionmaster ANNARS LÄMNAR JAG KLUBBEN. Och nu när jag loggar in så ha rhon lämnat. 
Jaja Nu heter han Lionking.  och kallas King mycket bättre tycker jag.
Jag blir så arg, less när folk går in och lämnar klubben samma sekund för att klubben inte har 10000000000000000000 miljon medlemar. Vadå en klubb kan ju vara bra ändå
 


KOMMENTARER
Camila Lightbell ( Millan)

Hej du får ju döpa din häst till vad du vill det kan ju inte hon bestämma. Har du egen klubb eller? Kram Millan:)

Svar: HAha xD vet men aså inte de
Nadine Moondawn

2013-12-14 16:19:35
Millan

Det var inte snällt av henne att lämna klubben:(

Svar: kräva sen lämna
Nadine Moondawn

2013-12-14 21:32:47
Camila Lightbell

hej Nadi;-P vad gör du?
min andiluser heter Lionmaster!
Kram Millan!

Svar: :)
Nadine Moondawn

2013-12-15 10:02:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!