Hemma

Har u duschat efter ridningen. Det var jätte kul vi hoppade bana och flera olika banor den sista banan var roligast för där skulle vi rida i jätte snäva svängar innan hindren!
Ja, vi hoppar i galopp!
Jag rid Molly <3 
Hon är helt underbar att hoppa med tycker jag!
Och, Of course! fick hon morötter! Hon var jätte duktig!
Känner mig lite bättre nu när jag ridit!
Nu ska jag äta och sedan logga in på SSO!
Elr så äter jag samtidgt ;) 
Mamma är inte hemma. Hon är på andra sidan vägen!
Hos en av grannarna! De bjöd över henne på fika!
Så nu blir det SSO och mat! Stuvade mackaroner med köttbullar mums!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!