Flyger med Cassandra

Haha as kul. Man går upp vid en av ingen gångarna till JH. den långt upp ni fattar om ni kollar bilden. sen svängar man vänster innan porten där är en sten stig som man följer och går ut över husen! Haha  Kul! Kommentera om ni vill att jag ska visa vart sen vissade jag Cassandra ni vet där  man kan gå in i ett hus! Cassandra vissade mig detta ställe! 
Ej Stackars Molly kolla hon sitter fasr i tak huset HAHA!'
 
Dock så ramlade jag ner så många gånger att vi fördes hem och  hon behövdes tas om hand haha men kul va de!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!