Dressyr Tävling

Hej är fortfarande sjuk. Var precis med i en Dressyr tävling kom tvåa det var 4 andra med. Dommaren var anorlunda kan man lungt säga. Jag kom först sedan kom det en till som var tvungen att gå. Då sa ELin Flowerhome. De kommer ingen du får ta över. Jag sa nej du ornade tävlingen jag komm för att jag ville vara med. Så jag började säga i global och många kom. Sedan körde vi igång. Kom två :) Den personen som hållde i det Elin sa att priset var hemligt. Sedan när Alicia vunnit så då sa Elin - Du vinner en dag med mig. Sedan stack hon. Lite konstigt pris xD
Blev vän med Alicia hon verkar snäll. Bea med 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!