Bilder

Idag har jag tagit jätte många bilder på alla mina hästar. Fick många bra. Ska fixa en bildspels header senare om några dagar kanske till helgen elr nästa. Ni får inte någon bild än. Tog alla bilder vid samma ställe. Så får se hur de blir! Funderar Dock på att ha en bild på alla mina hästar men då behöver jag människor med lika dana hästar som mig. Kommentera gärna om du har en likadan häst som mig och kan tänka dig att din häst är "fotomodel"
God natt 
 Här kmr en bild så att inlägget inte ska se så tråkigt ut
Redigerad av: Nadine Moondawn.


KOMMENTARER
Inez Flowerforest

Jag har häst som ser exakt ut som Lotus

Svar: Va kul skulle du tycka de va ok att han stod foto model?
Nadine Moondawn

2013-11-19 20:57:45
Ellen Eveningmountain

Cool bild! ♥
(◕‿◕✿)*:・゚✧*:・゚✧(◑‿◐) (◕‿-)

//Ellen (づ。◕‿‿◕。)づ

Svar: Tack :D
Nadine Moondawn

2013-11-20 10:12:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!