WOW ZIPPER ÄR MAGISK

VI KOM 3a i VDC och ALLA vi körde mot var i lvl 14 och någon i lvl 13. och nästan alla hästar i vll 15 men Zipper bara i lvl 13 och vi kom 3a
ÄR JÄTTE NÖJD för nrä vi fick silver i FGC failade jag och hållde på att vinna komma 1a men blev 2a och där de mesta i lvl 12 :/ och några i lvl 13 så inte lika kul då. Och man blir inte lika nöjd då. Men nu låg jag 6a, 5a, 4a mest 4a hela loppet och de här var JÄTTE DUKTIGA nästan alla var i lvl 14 och detsamma med derras hästar.
 
 
I Framtiden ska jag ALLTID lyssna på DBC klubblåt xD 
 
 
http://diamondbubbles.blogg.se/
 


KOMMENTARER
Elsa Longlord

Grattis! :D
Svårt att ta placering i vdc tycker jag. O_o

Svar: tack :D kan visa Tornesch medaljer någon gång xD
Nadine Moondawn

2013-07-27 17:35:19
URL: http://tozzimajsan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!