Så här är det

Först så frågade hon om jag hade en blogg och det har jag ju så sen frågad hon vad den heter och då sa jag Moondawn.blogg.se och så kollade hon jag Hållde på att dö av lycka xD wow Jenny Snowhill kollar min blogg och sen så skriver hon snart klar. Jag fattar ingenting fast lite av mig fattar fast vågar inte tro att det är sant men jo det var sant. Helt ofattbart och nu är jag vän men henne WOW detta har vart värdens bästa dag.
Ps bloggar fån mobilen så bilden blev inte så bra. Via blogg.se appen



KOMMENTARER
Kelly Goldbridge

Snygg blogg!! :D

/Kelly Goldbridge

Svar: Tack :DFast headern är inte klar än :/
Nadine Moondawn

2013-07-27 01:06:33
URL: http://Starstableekipage.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!