Diamondprincess

Ja ibland vet jag inte vrf jag har henne hon är inte min favo jag älskar hennes namn. Men stora hästar är inte jag. Funderar om jag borde sälja henne. Och köpa en häst som heter Diamondprincess och Kallas Dimma. Vad tycker ni?
Jag rider bara Zipper nu förtiden. Jag tycker Friesarna är fina men de är så stora. Jag är mer för ponnysar. elr små hästar. Annars kmr jag bara levla upp henne och sen kmr hon inte ridas elr?. Det är för många som har Friesar det jag gillar mest oss de är hur de rör sig. Storleken hatar jag men Friesar är ju arbethästar så vrf köpte jag en?
fast vacker är du
 


KOMMENTARER
Carla Moondawn

Hej! vi e typ syskon eller kusiner, heter oxå Moondawn i efternamn xD

Fin blogg!

Svar: Tack :DHåller, inte med att bloggen är fin xD
Den är under fixningen så just nu ser den inte så bra ut xD
Nadine Moondawn

2013-07-31 09:23:39
URL: http://moondawn.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!