Detta inlägg är ett tack..

till dig och alla andra som kollat min blogg idag. Fast jag fattar att alla ni inte kmr stanna för alltid. Idag elr just nu har jag 41 unika och kl är när jag håller på att skriva detta 14:15. Men jag fattar att alla ni inte kmr att stanna kvar och kolla men jag hoppas på att just du ska stanna. Jag vet jag har inte värdens bästa elr värdens snyggaste elr nåt men jag försöker att den ska var ok i alla fall. In dag ska den var bra men har inte kommit ditt än. Jag hoppas att ni kmr vara kvar undertiden men många av är såg ju inlägget på http://snowhill.se/2013/july/sjukt-trevlig-d.html#comment och klickade på bilden. JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD för att hon gjorde så men jag vill också tacka er för att ni klickade. Ja det var igår kväll hon la ut det så då läser ju de mesta det idag och klickar in och ser om bloggen är bra. Men vilka stannar? Det får vi se men jag hoppas att ni / du stannar. Ja som ni ser brukar jag bara ha 2 unika per dag. Jag brukade nästan aldrig göra reklam för den för jag själv tyckte att bloggen inte var särkilt snygg elr fin elr så. Snart kmr ni få välja vilken bakrund jag ska ha fast. :) Jag hoppas ni gillar min blogg jag hoppas ni stannar. Inte värdens bästa blogg. Men jag har ett mål.
 
TACK JEN och TACK alla ni som kollat min blogg idag


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!