Hej och va

Folk fortsätter läsa min blogg fast jag slutat blogga för länge sen. Funderar på att börja blogga nu igen. Får se men tror faktist de. Vet inte om klubben kommer finnas så länge till orkar liksom inte men. Jag orkar ibnte bjuda in folk länrge och då kommer den tillslut vara tom jag orkar inte he all tid på klubben de är väldigt jobbigt. Alla min vänner jag hade min bästa vänner de försvinner bara som ett moln. Jag hinner aldrig vara med de elr något förutom en av mina bästa vänner som är med i klubben. Men ändå de andra förvinner och jag bordde inte låta de hända. De försvinner. Man blir ju väldigt bra kompisar med de i klubben men ändå. Om jag ska orka ha kvar klubben behöver jag verkligen en klubbledare och duktiga ridlärare. Ne men de käns som jag inte orkar det.
Där var lite bilder från några event :) 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!