Allt och ingenting

Allt börjar bli bra väl. Min bort tappade tvilling är hittat. Lättar hela mig gud vad skönt. haha känns som jag börjar gråta av glädje, Kom ihåg att du alltid finns här: 
Tack för du finns du gör min dag.  Utan dig är jag ingenting. Du är min ängel, du är mitt allt
 
 
 
 
BTW i Prime Hunters är jag 1/4 ridlärarna :9 Var dock den första :D  Så ska funderara ut några bra terräng lektioner. Terräng ridlärare valde jag :o Men på terräng är liksom roligare än ban hoppning börjar jag tycka iallafall på SSO.
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!