Vrf

Jag Inte bloggar så mycket idag. Jag är lite krasslig håller kanske på att bli sjuk. Så jag ligget i sängen och spelar "My Horse" på både mobilen och på Surfplattan xD. just nu väntar jag på att min syster ska ha hunnit ikapp mig med avsnitt i Desperate Housewives.
Jag är på säsong 8, avsnitt 20 nästan avsnit 21
Jag rekommonderar desperate housewives för er över 12 elr 12 xD
 
                                               PS Klicka på Bilden
 
                      !OBS RISKEN ÄR ATT DU BLIR DESPERAT AV DESPERATE HOUSEWIVES!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!