Veckans Länk Info

Inlägget kmr heta "Veckans Länkar" och då kommenterar man bara "jag är med" FAST GLÖM INTE ATT LÄNKA DIN BLOGG och att SKRIVA DITT SSO NAMN. Sen går jag i genom bloggarna. Och den jag tycker är finnast / väl skrivnas och intresantas den bloggen hamnar längst upp på "Veckans länkar" listan. Fast om typ alla är lika bra elr nåt annat så Kmr det inte stå någon 1a, 2a, 3a. Tävlingen kmr bara vara om det är hyffsat många som anmäler sig.Så det är inte säkert att det är Veckans länkar varje vecka. Men jag kmr lägga ut inlägget varje Söndag. Jag kmr också att posta till de som vunnit på SSO. PÅ SÖNDAG BÖRJAR DET. Jag lägger ut inlägget på Söndag morgon och så på kvällen kollar jag alla bloggar. Hoppas ni gillar det jag tänkt och ANMÄLER er xD
 
Följ mig gärna på Bloglovin den rosa knappen  på "Anslagstavlan"
 
 
 
 
PS det med att länka alla som kommenterar är slut. Det var ett tag sen :) Det är drf vi börjar med den här nu.
 
Cya
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!