UNDERBART

Hej
Jag ska ju köpa en häst som ser ut som Final så de kmr jag ju kalla han Fille och de kmr jag börja säga Final till Final från IRL och Fille från SSO.
 
Jag och Final galopperade i paddock idag och det var helt UNDERBART ATT GALOPPERA med Final. Imorgon ska vi galoppera i skogen istället <3 Det var jätte länge sen jag galopperade med Final sen. Under sommarn har jag blivit mycket bättre på att galoppera. Att sitta ner i galoppen och att galoppera exakt lagom snabbt (engligt ridlärares tyckande om hur snabbt man ska galoppera) och så har bra kontroll över galoppen och såå vidare xD
Är jätte nöjd LOVE U FINAL.  JAG KMR SAKNA DIG. JAG KMR SAKNA ATT RIDA DIG VARJE DAG OCH KUNNA VARA HOS DIG HELA DAGEN. 
Glömmde ta bilder idag ledsen. Men ni kan få en bild från igår
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!