Tornesch

Tornet du och jag kommer ju alltid finnas för varn jag kan inte sälja dig. Men jag gjorde ju en ny användare för orkade inte heta Pinkson som ni vet men köpte Zipper samma dag som jag köpte SR på Moondawn. Tornet har aldrig fått den där lång härliga tiden det hårda bandet mellan han och mig. Vi har bara nåt tunt litet band. Jag ska från och med NU fixa det bandet så det ska hålla för livet. Du ska få MYCKET kärlek jag ska förska att rida dig varje dag men LOVAR att minst rida honom varanan dag. Tornet fick lite av Eventet också .


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!