tar du SSO på allvar?

Om du har en klubb tar du den på allvar?
elr säger du typ bara "Det är ju bara ett spel"
 
Tar du SSO på allvar.
Om du har en blogg tar du den på allvar ändå om den inte har många besökare.
 
Jag tar SSO på allvar. Och om man inte tar sin blogg på allvar och vill den ska bli stor så är det typ ett MÅSTE att ta den på allvar för annars tappar man besökare. Jag tycker det är kul att blogg men vet inte ibland vad jag ska blogg om. Så då blir det lite random elr bara bilder och nån rubrik. Jag försöker alltid att ha många inlägg per dag och några är väl skrivna xD Min blogg har ibland många besökare och ibland färre men man ska inte tappa  hoppet man ska inte sluta göra inlägg. FORTSÄTT  skriv lite mer i global elr klubb elr nåt annat och be de kolla dig blogg. Innan jag var nöjd med min blogg så skrev jag aldrig i glabal. Fast jag är inte rikigt nöjd än för hoppas på ett bildspel med mina hästar. Förhoppningsvis hjälper min syrra mig på Torsdag elr nåt I DONT NOW.  
Ska ju börja med veckans blogg....... Så söndag startar det. Några fler besökare i alla fall. Tre styckan glöm inte kommentera bara <3 Kollar de och på Måndag är de upp elr på söndag kväll. Nu ska jag någ fixa lite med bloggen. Elr får se om jag fixar lite.  


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!