LÄnk byte?

Nån som vill länk byta?
Har minst 13 unika per dag oftast runt 20 unika. Just nu 27 unika. 
Om du vill länk byta. Kontakta mig.
 
 
 
 
 
PS ska snart börja med veckans länk. Fast det tror jag jag gör när jag börjar få 30 unika per dag <3 Får se. Då kmr man varje vecka kunna vinna att ha en länk till sin blogg i en vecka. 3 personer kan vinna varje vecka. Då kommenterar du söndagen jag lägger ut. och säger jag vill vara med på tävlingen elr nåt liknande. Jag kmr kolla på bloggarna och den jag tycker är finnast och intresantast och väl skrivna/ bra inlägg. De vinner 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!