Irl. Kmr sakna detta

Nu har jag ju gjort klart det med att rida igång Final varje dag. Idag galopperade vi både i skog och paddock 😘😜☺😃

Lotus har jag vart oss idag också jag hat smörjt selar ( Lotus är en B ponny och de kör mest med honom. Jag smörjde kör sele och sen så gjorde jag lite konster med Lotus kul 😀


Nu ska jag dusch och sen ska jag nog Sätta mig vid datorn


Bilder från Idag dock bara på Final och rysa och Fabian :/ ( Fabian är den mörk bruna


Bild1 final
Bild2 Fabian
Bild3 Ryza
Bild4 final
Bild5 Final
Bild6 Final
Bild7Final
Bild 8final
Bild9 Final
Bild 10 Fabian



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!