Inlägg

Vad tycker ni att inlägg ska innehålla. Långtexter? Mycket Bilder? Intressant text? Random? 
Just nu har jag INGA BLOGG Ide'er alls fast jag vill att ni ska gilla min blogg och inte en efter en sluta läsa den. SÅ därför gäller det att göra inlägg. Många inlägg. Och inte bara bilder för det blir lite tråkigt i längden elr? Jag försöker att alltid ha en bild med i ett inlägg och som nu har jag inte loggat in än. Så de blir det den här gången en gamal bild.
 
Stephanie Snowhall (StarStablePlanet.blogg.se) och Jenny Snowhill (Snowhill.se) Har i ett inlägg skrivit i ett inlägg om deras liv och jag HISSAR det ordentligt. Jag tycker det har vart JÄTTE MODIGT att skriva om sitt inte Perfecta liv. Jag har inget perfect liv. Men jag håller allt för mig själv. Jag har alltid och känner som om jag skulle säga nåt om mitt liv så skulle typ ingen vilja vara med mig elr nåt sånt. Jag har inte gjort nåt dumt men det har min stora syster gjort fast hon har gjort bra saker med. Det är inte mitt fel men jag är ändå rädd att om jag skulle berätta för nån så skulle typ min värd/ jag kolappsa (Stav) Jag är feg om att berätta om mig. Jag tycker att det är RIKTIGT MODIGT AV STEFF OCH JEN att skriva om hur de har elr haft det.  Glömer aldrig de där inläggen. Ni är värda att ha det bättre <3 I allt jobbigt ska det positiva också finnas <3  Allt har nåt postivt med sig. Du hittar kanske inte alltid märker vad det positva blev men det sätter ett leende på din mun. Kanske inte så stor slaget men alltid något. Ibland räcker nåt litet för att det i slutet ska bli bra.
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!