Förlåt har varit i stallet nästan hela dan

Hej Alla jag har vart på Surg hela dan. Hjälper till att rida in en av Surf hästar (Surf=Södra Umeå Ryttarförrening ridskolan jag rider på) Jag rider in Final (Fille) En D-Ponny som surf haft på lånes fast nu tänker köpa honom om han går i genom besikningen han kom tbx till SUrf igår :).
Fille var min favois innan han åkte till sin ägare men nu är han tbx och förhoppningvis för VÄLDIGT LÄNGE. Kmr bilder på honom. Jag ska rida honom den 1,2.3,4 augusti. Helst i skogen xd. Och vi får galoppera och sånt. Vi rider utan ridlärare elr når annat vi behöver bara ha med och nån över 18 :/ Imorgon skla jag rida med de i Stall 5an. Love U Fille. Har med mig MÅNGA morötter och ett äpple xD Jag har också nu en skötar häst så kmr i början bli lite sämre update förlåt. Men sen blir det säkert lite bättre.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!