Allt och ingenting

Hej ♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Fråga från mig: Vad kallar du StarStable .com

Mitt Svar: förut kallade jag alltid starstable.com SS men på senaste tiden har jag ju börjat skriva SSO för min mamma så att det typ stod för nåt med Hitler så då började jag skrivs SSO ( SS betyder Hitlers parti militär Schutzstaffel (ordet är pä tyska för det svensk ordet skyds grupp)

Ert svar? Vad kallar ni starstable.com?



om ni kallas Starstable SS mkr ni förutsätta kalla det SS efter nu narkivet det?



KOMMENTARER
Emma Lightfall

Kallade StarStable öfr SS för men nu för SSO, det är StarStable vinter ryttaren, vårryttare osv som jag kallar SS. :)

Svar: ok :xD
Nadine Moondawn

2013-08-12 01:25:28
URL: http://emmalightfallsblogg.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!