UPPLÖSER FR

 
Tack för tiden vi haft har vart underbart kmr sakna er så sjukt mycket. Men klubben kändes inte så, i slutet det var ett väldigt svårt beslut att fatta. Det där var den bästa klubb jag någonsin haft ni var så underbara. Men i slutet kunde de vara 30 inne men ingen chattade. Ni slutade vara så underbara ni slutade vara det där magiska som jag inte kan sätta ord för. Men ni var helt underbara. SAKNAR ER REDAN
 
SÅ SKREV JAG PÅ KLUBBENS BLOGG.
 
Det där var slutet på Forest Roses men den nya starten på Moondawn.blogg.se
Kmr säkert börja blogga mer igen.
Nu söker jag en aktiv, rolig klubb


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!